Sarajevo je danas bilo domaćin jednog od najznačajnijih regionalnih događaja iz oblasti digitalne trgovine – LET’S DO ECOMMERCE 2025, koji se ove godine održao pod sloganom “Lead Innovation”. Događaj je okupio brojne stručnjake, lidere industrije, predstavnike uspješnih brendova, kao i zaljubljenike u tehnologiju i online poslovanje iz cijele regije.
Tokom dana ispunjenog inspirativnim predavanjima, panel diskusijama i interaktivnim sesijama, učesnici su imali priliku čuti najnovije trendove u eCommercu, razmijeniti iskustva i otvoriti vrata novim poslovnim prilikama.
Poseban fokus ovogodišnje konferencije bio je na inovacijama koje oblikuju budućnost digitalne trgovine – od umjetne inteligencije i automatizacije, do omnichannel strategija i održivog poslovanja.
Među istaknutim govornicima bili su Celeste Fejzo iz OpenAI, koja je predstavila trendove AI personalizacije koja pokreće prodaju, Matjaž Robinšak iz Valicona, koji je predstavio najnovije trendove eCommerce-a u Bosni i Hercegovini nasuprot široj regiji, te Sandra Batur iz Printeca, koja je govorila o prelasku između tradicionalne i digitalne trgovine, sa posebnim fokusom na fiskalizaciju kao ključni element uspješne tranzicije citeturn0search0.
Svoje uvide podijelili su i Saša Cvetojević iz MBE o novim logističkim konceptima, Hanna Dujmović sa temom globalne prodaje umjetnosti iz BiH, te Goran Tintor iz Direct Media o marketinškom fenomenu i lekcijama za sve regionalne eCommerce igrače citeturn0search0.
Pored vodećih stručnjaka iz eCommerce industrije, važnu ulogu na događaju imale su i kompanije kao što su dm, Zeka d.o.o., Printec, EuroExpress, koje su svojim prisustvom i doprinosima dodatno obogatile sadržaj konferencije.
NLB Banka bila je jedan od ključnih sponzora događaja, podržavajući organizaciju konferencije i omogućavajući implementaciju inovativnog NLB Smart POS rješenja, koje je omogućilo kartično plaćanje na mobilnim uređajima trgovaca citeturn0search5.
Visa EXPO Zone bila je centralno mjesto za praktičnu primjenu naučenog, gdje su posjetitelji imali priliku kupovati proizvode lokalnih trgovaca koristeći kartično plaćanje i iskoristiti atraktivne popuste.
Golden Click nagrade dodijeljene su najboljim bh. eCommerce projektima, prepoznavši izvrsnost u kategorijama poput usluga, potrošačkih proizvoda, marketplace-ova, eCommerce aplikacija, web shopova i agencija koje podržavaju online placanje.
LET’S DO ECOMMERCE 2025 još jednom je potvrdio svoj status najuticajnijeg eCommerce događaja u regiji – događaja koji ne samo da prati trendove, već ih i postavlja.
