Također, navodilo se kako je predloženo da kroz program lojalnosti cijena bude 60 posto

jeftinija nego u Europi stoga bi karta koštala devet KM, dok bi za građane BiH bila 6 KM,

što je zbunilo brojne građane, ali i vijećnike.

Osim osnovne cijene, karta u jednom smjeru bila bi 4/15 KM. Karta za kućnog ljubimca

iznosila bi 6/20 KM, za bicikl 8/30, dok bi djeca do sedam godina imala besplatan

prijevoz. Te cijene su ostale nepromijenjene i nakon pojašnjenja.

Ostalo je nerazjašnjeno kako se postaje članom Loyality kluba koji garantira niže cijene

karata, što je pojasnio direktor Tanović.

“Prilikom prve vožnje žičarom građani će pokazati neki od dokumenata kojim se dokazuje da su građani BiH čime automatski pristupili klubu lojalnosti”, rekao je Tanović za

Radiosarajevo.ba priznajući kako je pojam lojalnosti nespretno definiran, zbog čega je zbunio javnost jer građani BiH ipak neće plaćati cijenu povratne karte 20 KM.

Na naš upit da li je diskriminatorna prevelika razlika među cijenama za građane i turiste,

Tanović je pojasnio kako su iz ovog poduzeća kontaktirali tržišne inspektore koji su

naglasili kako je važno istaći cijene za turiste i sve druge kategorije posebno.

Tanović je također dodao kako Nadzorna skupština ovog poduzeća neće naredne sedmice

donositi odluku o konačnim cijenama, jer su cijene za žičaru već utvrđene, ali kako će se

one možda mijenjati kada se vide stvarni prihodi i rashodi nakon puštanja žičare u rad.

Potvrdio je kako se očekivani prihodi od žičare prema procjenama kreću od 1.630.000 KM, rashodi 1.613.000 KM, što znači da bi se od žičare zaradilo 16.085 KM na godišnjem nivou.

Naveo je kako su cijene bazirane samo na tome da projekt žičare bude samoodrživ i da Grad ne mora investirati dodatni novac iz budžeta.